Let's talk about multidisciplinary brands

In een tijd waarin we toegang hebben tot uiteenlopende informatiebronnen (internet, tv, enz.), hebben we vaak zin om een beetje van alles te doen. Daarom is het belangrijk onze energie en knowhow te kanaliseren en ons rechtlijnig en strategisch te diversifiëren in overeenstemming met onze waarden en ons universum.

seminarie
WE 23.11.2016 18:30

Om dit onderwerp aan te snijden, hebben we drie erg verschillende merken gekozen die volgens ons succesvol werden gediversifieerd. Graag hadden we de volgende aspecten aangekaart: waar zijn deze merken begonnen, wat heeft hen ertoe geleid deze weg in te slaan en zorgt pluridisciplinariteit voor meer succes? Welke discipline heeft de andere met zich meegebracht? Was dit van bij het begin de bedoeling of was het een bijsturing (qua marketing of op commercieel gebied)?

Graag hadden we jonge ontwerpers laten zien dat de uitdagingen die diversificatie met zich meebrengt niet onoverkomelijk zijn als er goed wordt over nagedacht.

Met:
Pascale Mussard, directrice van Petit h, Hermès
Louise Van den Bogaert, collectiedirectrice bij Kitsuné
Coralie Barbier, artistiek directrice bij Mosaert

Programma:
18:30 > Welcome
19:00 > Seminar
20:30 > Networking drink

you might also like
 
Loading...